Hüpake sisuni

-15% alates 100€ ostust

Tasuta tarne alates 50€ ostust

-15% alates 100€ ostust

Tasuta tarne alates 50€ ostust

-15% alates 100€ ostust

Tasuta tarne alates 50€ ostust

Kasutustingimused

 

Üldtingimused

TAN-TAN on ilutooteid (edaspidi Tooted) müüv e-pood, mida haldab TAN-TAN OÜ, Vana-Viru 4, Tallinn, Eesti, +372 58227228, info@tantan.ee.

TAN-TAN'i toodete ostmisele kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.

Lepingu sõlmimine

TAN-TAN müüb ja e-poe klient ostab e-poes pakutavaid Tooteid;

TAN-TAN'i ja kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest TanTani arvelduskontole. Tooteid enne müügilepingu jõustumist ei broneerita (nt ostukorvi lisamisel).

Hind

TAN-TAN'is müüdavate Toodete hinnad (koos käibemaksuga) on märgitud tootelehtedel. Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka mahakriipsutatult vana hind;

Toodete saadavus, fotod ja kirjeldused

TAN-TAN teeb kõik võimaliku, et e-poes märgitud laoseisud vastaksid tegelikkusele, kuid võib tekkida olukord, kus tootelehel märgitud laoseis ei ole õige. Mis juhtub siis, kui oled tellinud Toote, kuid see on tegelikult otsa saanud? Sellisel juhul võtame Sinuga esimesel võimalusel ühendust ning saad valida endale kõige sobivama variandi:

*kanname Sulle järgmisel tööpäeval raha tagasi; 
*asendame Toote samas väärtuses Too(de)te vastu; 
*tellime võimalusel Toote kesklaost, kuid sellisel juhul pikeneb kohaletoimetamise aeg;

TAN-TAN teeb kõik võimaliku, et tootefotod oleksid tegelikkusele vastavad, kuid need võivad mõnikord erineda Toodete tegelikust väljanägemisest;

TAN-TAN teeb kõik võimaliku, et Toodete kirjeldused oleksid ammendavad, kuid alati ei pruugi see nii olla. TAN-TAN uuendab ja täiendab Toodete infot regulaarselt, et tagada kirjelduste asjakohasuse.

Tagastamisõigus

www.tantan.ee veebipoest ostetud kaubale kehtivad Eesti Vabariigi seadustes ettenähtud garantii ja tagastamise kord.

Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane kauba tagastamisõigus, vastavalt Võlaõigusseaduse § 56-le.

Klient peab oma tagastamissoovist teada andma 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist e-posti aadressil info@tantan.ee 

Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.

Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.

Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest. Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba kättetoimetamis kulud.

Avatud pakendiga kosmeetika tagastamisele ei kuulu. Samuti ei kuulu tagastamisele tooted mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida. 

Võimalike pretensioonide korral, palume saata e-mail aadressile info@tantan.ee Saadetud kirjas palume kirjeldada võimalikult täpselt milles pretensioon seisneb ning ärge unustage lisamast kontaktandmeid. Pretensiooni esitajaga võetakse ühendust 3 tööpäeva jooksul.

Kliendil on võimalik pöörduda tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjoni poole, kelle pädevuses on lahendada lepingust tulenevaid vaidlusi kui vaidlusaluse kauba maksumus on üle 20€ (kaebuse läbivaatamine komisjonis tasuta). 

Kohaletoimetamine

TAN-TAN'ist ostes on võimalik valida kahe erineva Toote kohaletoimetamise viisi vahel:

7.2. Omniva pakiautomaat (2,99 EUR)

* Toote tellimiseks Omniva pakiautomaati vali sobiv linn ja pakiautomaat.

* Kui tellitud kaup on jõudnud Omniva pakiautomaati, tuleb Sulle selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi. 

* Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul reedel pärast kella 08.59 kuni esmaspäeval kella 8.59-ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 9.00-st;

* Toodet hoitakse Omniva pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Juhul kui Sa ei lähe Tootele selle aja jooksul järgi, saadetakse Toode tagasi TanTanile.

Itella SmartPOST pakiautomaat (2,99 EUR) 

* Toote tellimiseks Itella SmartPOST pakiautomaati vali sobiv linn ja pakiautomaat. 

* Kui tellitud kaup on jõudnud Itella SmartPOST pakiautomaati, tuleb Sulle selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi.

* Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul reedel pärast kella 08.59 kuni esmaspäeval kella 8.59-ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 9.00-st;

* Toodet hoitakse Itella SmartPOST pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Juhul kui Sa ei lähe Tootele selle aja jooksul järgi, saadetakse Toode tagasi TAN-TAN'ile

Tellitud Toode peaks Sinuni jõudma ideaalses korras ja kinnises pakendis. Kui pakend on transpordil viga saanud, siis palun anna meile sellest koheselt teada e-posti teel info@tantan.ee või helistades 58227228;

TAN-TANi kohaletoimetamise kohustus loetakse täidetuks, kui Toode on jõudnud Omniva pakiautomaati või Itella SmartPOST pakiautomaati.

Makseviisid ja ostuprotsess

TAN-TAN OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, TAN-TAN OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.”

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Leia TanTanist endale sobiv Toode, ning vajuta nuppu "Lisa korvi".

Järgnevalt tuleb Sul vajutada nupule "Ostukorv", mille vajutamisel avaneb"Ostukorvi" vaade. Kui ostukorvi lisatud toode on ainuke, mida soovid soetada, vajuta nuppu "Vormista tellimus" (kui soovid TanTanis ringi vaadata ning lisaks olemasolevatele tootele teise toote juurde tellida, võid liikuda "Tagasi ostma" nupu abil uuesti Tooteid valima ning toimida samamoodi nagu eelnevalt toote lisamise puhul. Ostukorv säilib endisena ka ostukorvi lehelt lahkumisel). Said kuskilt soodustuse koodi? Soodustuse saamiseks sisesta Ostukorvis väljale"Soodustuse kood" enda kood ning vajuta nupule "Rakenda". Erinevatele soodustuse koodidele kehtivad ka erinevad tingimused, mis on alati ära toodud kampaaniatingimustes — palun jälgi neid hoolikalt. Igal juhul peab soodustuse koodi kasutades jääma lõpliku ostukorvi summa suurem kui 0,01€;

Vajutades "Vormista tellimus" avatakse Sulle tellimuse kinnitamise lehekülg. TanTanist on võimalik tasuda nii külalisena kui ka registreeritud kasutajana. Palun täida nõutud väljad; * Vali kohaletoimetamise võimaluste vahel – Omniva pakiautomaat, Itella SmartPOST pakiautomaat; *Vali sobiv "Makseviis". TanTanis saad tasuda Swedbank’i, SEB või Luminor pangalingi kaudu.

Kontrolli tellimus üle ning vajuta seejärel "Soorita makse";

Sind suunatakse eelnevalt valitud internetipanka, kus saad makse lõplikult sooritada.

NB! Tellimuse kinnitamiseks tuleb kindlasti vajutada pärast maksmist nupule "Tagasi kaupmehe juurde". Vastasel juhul tellimust ei aktiveerita!

Peale makse kinnitamist saadame Sinu e-posti aadressile teate tellimuse kinnitamise kohta. Ongi kõik, oled saanud uue Toote omanikuks!

 

Broneerides aja spreipäevitusse nõustun:

  1. Klient nõustub, et kui ta ei ilmu broneeritud ajaks kohale, siis kohustub ta tasuma 100% teenuse hinnast vastavalt hinnakirjale. Samuti nõustub klient, et kui ta tühistab broneeringu vähem kui 24 tundi enne kokkulepitud aega, siis on salongil õigus esitada kliendile arve 50% teenuse hinnast.
  2. Spreipäevitus on kosmeetiline teenus, mis hõlmab keha pihustamist spetsiaalse päevitustoote lahusega, et anda nahale päevitunud välimus. Meie kogenud tehnikud teevad kõik endast oleneva, et tagada protseduuri ohutus ja tulemuste kvaliteet.
  3. Klient kinnitab, et mõistab spreipäevituse protseduuri olemust, sealhulgas võimalikke riske ja tulemusi. Klient nõustub vastutama oma terviseandmete ja nahaseisundi täpse esitamise eest ning mõistab, et ebatäpne või eksitav teave võib mõjutada protseduuri tulemusi.
  4. Kuigi me teeme kõik endast oleneva, et tagada kvaliteetsed tulemused, ei saa me garanteerida täpset päevitustulemust, kuna see sõltub mitmetest teguritest, sealhulgas naha tüübist ja seisundist. Individuaalsed tulemused võivad varieeruda.
  5. Klient nõustub järgima meie antud ettevalmistusjuhiseid enne spreipäevituse protseduuri, sealhulgas soovitusi nahahoolduse, eelnevate riiete valiku ja muude aspektide osas.
  6. Klient nõustub tasuma protseduuri eest vastavalt meie kehtestatud hinnakirjale. Tasumine tuleb teha vastavalt kokkulepitule.
  7. Klient mõistab, et kõik teenuse kasutamisega seotud riskid on tema enda kanda ning loobub igasugustest nõuetest seoses võimalike kahjude või kõrvaltoimetega, mis võivad tekkida protseduuri tulemusel.
  8. Kui klient hilineb rohkem kui 15 minutit, on töötajal õigus broneering tühistada ning klient peab tasuma teenuse eest vastavalt hinnakirjale.
  9. Tulemuse hindamine: Kui klient ei ole rahul päevituse tulemusega, palume sellest teada anda 48 tunni jooksul alates protseduurist. Pretensioone, mis esitatakse hiljem kui 48 tundi pärast protseduuri, ei saa kahjuks arvesse võtta, kuna pruunistus kulub loomulikul teel.
  10. Kohalekutsumine hindamiseks: Probleemi lahendamiseks palume kliendil tulla stuudiosse tulemuse hindamiseks, et saaksime seda vahetult hinnata. Ilma visuaalse hindamiseta ei ole võimalik objektiivset otsust langetada.
  11. Nahk ja ettevalmistus: Lõpptulemus sõltub oluliselt ka kliendi naha seisukorrast ja ettevalmistusest (nt naha koorimine, niisutamine, raseerimine jne). Kui ettevalmistusjuhiseid ei ole järgitud, võib see mõjutada tulemust ning garantii ei laiene sellistel juhtudel.
  12. Varasemad korduvad juhtumid: Kui kliendil on esinenud sarnaseid probleeme korduvalt (ka erinevate toodetega), jätame endale õiguse hinnata juhtumit personaalselt ning otsustada, kas tasuta kordus on põhjendatud.
  13. Tasuta korduste pakkumine: Tasuta kordusprotseduurid tehakse vaid juhul, kui tulemuses on ilmne tehniline viga, mille on põhjustanud teenindus või toode. Kordused ei kehti juhul, kui tulemust on mõjutanud individuaalne nahareaktsioon või ebapiisav hooldus. Tasuta kordust pakutakse vaid juhul, kui inimene on tulnud kohale 48h jooksul.

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Iga protseduur algab põhjaliku konsultatsiooniga, et tagada just täpselt selline päevitus, nagu Sina soovid!

Koos vaadakse üle kõik punktid ning räägitakse hooldusest. 

Soovitame päevituse teha kaks päeva enne suurt sündmust ja üks päev enne puhkusele minekut.

(Muretsed ajagraafiku pärast? Ära muretse, ka kolm päeva enne töötab ilusti!). 

Alati võib võtta meiega vajadusel ühendust, et konsulteerida!

Koorimine on üks väga oluline samm enne spreipäevitust – see aitab päevitusel ühtlaselt peale jääda ja ka sujuvalt maha tulla.

-24–48 tundi enne päevitust kasuta duši all keha koorimiseks kas:

– looduslikku kehakoorijat

– või spetsiaalset koorimiskinnast.

! Väldi õlibaasil koorijaid (nt Tree Hut), sest need jätavad nahale kihi, mis takistab päevitusel ühtlaselt imenduda.

Spreipäevitus peaks olema viimane samm sinu ilurituaalides ja ettevalmistuses!

Broneeri maniküür, pediküür, vahatamine ja massaaž vähemalt 24–48 tundi enne päevitust.

See aitab vältida naha ärritust ning tagab, et Sinu päevitus jääb täiuslik!

Spreipäevitus näeb kõige parem välja esimese viie päeva jooksul ning kestab tavaliselt 7–10 päeva, kui oled pannud rõhku õigele ettevalmistusele ja järelhooldusele.

Kasutad päevitust pikendavat kehakreemi?

Sel juhul võib Su päevitus kesta kuni kaks nädalat!

Kui oled kõike õigesti teinud, peaks päevitus ühtlaselt hajuma umbes 7–10 päeva jooksul – mitte laikudena, vaid sujuvalt ja loomulikult.

Mida Sa spreipäevituse ajal kannad, on täiesti Sinu otsustada – peaasi, et tunned end mugavalt!

 Enamik meie kliente eelistab kanda vaid ühekordset alumist osa. Soovi korral võib päevituse teha ka alasti.

    Meie poolt on olemas kõik vajalik:

– juuksevõrgud

– patsikummid

– ühekordsed stringid

– kaitsekreem kuivematele piirkondadele

– niisked salvrätid

   Meesklientidel palume kaasa võtta oma bokserid, aluspüksid või lühikesed püksid, mida päevituse ajal kanda.

Jah, ka rasedad naised võivad tulla spreipäevitusse. Kui on soov tulla enne esimest trimestrit, siis on soovitatav igaksjuhuks üle konsulteerida oma perearstiga. 

Jah, absoluutselt!

Spreipäevitus ei kaitse Sind päikese eest, sest see ei sisalda SPF-i ega toimi päikesekaitsena.

Ainuke asi, mis kaitseb Su nahka päikese kahjulike kiirte eest on SPF.

Sa oled juba teinud suurepärase valiku, et kaitsta oma nahka päikese kahjulike mõjude eest, kasutades turvalist ja ohutut päevitust. Ära lase nüüd päikesepõletusel kogu hea töö rikkuda!

Koheselt pärast spreipäevitust näed oma nahal kosmeetilisi bronzereid, mis annab päevituse efekti.

DHA (dihüdroksüatseen) on see, mis muudab Su naha pruuniks ja imiteerib päikese poolt saadud loomulikku päevitust.

DHA reageerib naha aminohapetega ainult naha pindmises kihis. Selle reaktsiooni tulemusena muutuvad naha rakud mitme tooni võrra tumedamaks. See on täiesti turvaline protsess!

Pärast esimest pesu kosmeetilised bronzerid (mis annavad kohese värvi) eemalduvad ja jääb alles ilus ja loomulik päevitus. Aja jooksul, kui Sinu nahk loomulikult koorub, kaovad ka surnud naharakud, mis põhjustab päevituse järkjärgulist tuhmumist.