Üldtingimused
TAN-TAN on ilutooteid (edaspidi Tooted) müüv e-pood, mida haldab TAN-TAN OÜ, Vana-Viru 4, Tallinn, Eesti, +372 58227228, info@tantan.ee.
TAN-TAN'i toodete ostmisele kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.
Lepingu sõlmimine
TAN-TAN müüb ja e-poe klient ostab e-poes pakutavaid Tooteid;
TAN-TAN'i ja kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest TanTani arvelduskontole. Tooteid enne müügilepingu jõustumist ei broneerita (nt ostukorvi lisamisel).
Hind
TAN-TAN'is müüdavate Toodete hinnad (koos käibemaksuga) on märgitud tootelehtedel. Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka mahakriipsutatult vana hind;
Toodete saadavus, fotod ja kirjeldused
TAN-TAN teeb kõik võimaliku, et e-poes märgitud laoseisud vastaksid tegelikkusele, kuid võib tekkida olukord, kus tootelehel märgitud laoseis ei ole õige. Mis juhtub siis, kui oled tellinud Toote, kuid see on tegelikult otsa saanud? Sellisel juhul võtame Sinuga esimesel võimalusel ühendust ning saad valida endale kõige sobivama variandi:
*kanname Sulle järgmisel tööpäeval raha tagasi;
*asendame Toote samas väärtuses Too(de)te vastu;
*tellime võimalusel Toote kesklaost, kuid sellisel juhul pikeneb kohaletoimetamise aeg;
TAN-TAN teeb kõik võimaliku, et tootefotod oleksid tegelikkusele vastavad, kuid need võivad mõnikord erineda Toodete tegelikust väljanägemisest;
TAN-TAN teeb kõik võimaliku, et Toodete kirjeldused oleksid ammendavad, kuid alati ei pruugi see nii olla. TAN-TAN uuendab ja täiendab Toodete infot regulaarselt, et tagada kirjelduste asjakohasuse.
Tagastamisõigus
www.tantan.ee veebipoest ostetud kaubale kehtivad Eesti Vabariigi seadustes ettenähtud garantii ja tagastamise kord.
Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane kauba tagastamisõigus, vastavalt Võlaõigusseaduse § 56-le.
Klient peab oma tagastamissoovist teada andma 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist e-posti aadressil info@tantan.ee
Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.
Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest. Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba kättetoimetamis kulud.
Avatud pakendiga kosmeetika tagastamisele ei kuulu. Samuti ei kuulu tagastamisele tooted mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida.
Võimalike pretensioonide korral, palume saata e-mail aadressile info@tantan.ee Saadetud kirjas palume kirjeldada võimalikult täpselt milles pretensioon seisneb ning ärge unustage lisamast kontaktandmeid. Pretensiooni esitajaga võetakse ühendust 3 tööpäeva jooksul.
Kliendil on võimalik pöörduda tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjoni poole, kelle pädevuses on lahendada lepingust tulenevaid vaidlusi kui vaidlusaluse kauba maksumus on üle 20€ (kaebuse läbivaatamine komisjonis tasuta).
Kohaletoimetamine
TAN-TAN'ist ostes on võimalik valida kahe erineva Toote kohaletoimetamise viisi vahel:
7.2. Omniva pakiautomaat (2,99 EUR)
* Toote tellimiseks Omniva pakiautomaati vali sobiv linn ja pakiautomaat.
* Kui tellitud kaup on jõudnud Omniva pakiautomaati, tuleb Sulle selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi.
* Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul reedel pärast kella 08.59 kuni esmaspäeval kella 8.59-ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 9.00-st;
* Toodet hoitakse Omniva pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Juhul kui Sa ei lähe Tootele selle aja jooksul järgi, saadetakse Toode tagasi TanTanile.
Itella SmartPOST pakiautomaat (2,99 EUR)
* Toote tellimiseks Itella SmartPOST pakiautomaati vali sobiv linn ja pakiautomaat.
* Kui tellitud kaup on jõudnud Itella SmartPOST pakiautomaati, tuleb Sulle selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi.
* Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul reedel pärast kella 08.59 kuni esmaspäeval kella 8.59-ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 9.00-st;
* Toodet hoitakse Itella SmartPOST pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Juhul kui Sa ei lähe Tootele selle aja jooksul järgi, saadetakse Toode tagasi TAN-TAN'ile
Tellitud Toode peaks Sinuni jõudma ideaalses korras ja kinnises pakendis. Kui pakend on transpordil viga saanud, siis palun anna meile sellest koheselt teada e-posti teel info@tantan.ee või helistades 58227228;
TAN-TANi kohaletoimetamise kohustus loetakse täidetuks, kui Toode on jõudnud Omniva pakiautomaati või Itella SmartPOST pakiautomaati.
Makseviisid ja ostuprotsess
TAN-TAN OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, TAN-TAN OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.”
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Leia TanTanist endale sobiv Toode, ning vajuta nuppu "Lisa korvi".
Järgnevalt tuleb Sul vajutada nupule "Ostukorv", mille vajutamisel avaneb"Ostukorvi" vaade. Kui ostukorvi lisatud toode on ainuke, mida soovid soetada, vajuta nuppu "Vormista tellimus" (kui soovid TanTanis ringi vaadata ning lisaks olemasolevatele tootele teise toote juurde tellida, võid liikuda "Tagasi ostma" nupu abil uuesti Tooteid valima ning toimida samamoodi nagu eelnevalt toote lisamise puhul. Ostukorv säilib endisena ka ostukorvi lehelt lahkumisel). Said kuskilt soodustuse koodi? Soodustuse saamiseks sisesta Ostukorvis väljale"Soodustuse kood" enda kood ning vajuta nupule "Rakenda". Erinevatele soodustuse koodidele kehtivad ka erinevad tingimused, mis on alati ära toodud kampaaniatingimustes — palun jälgi neid hoolikalt. Igal juhul peab soodustuse koodi kasutades jääma lõpliku ostukorvi summa suurem kui 0,01€;
Vajutades "Vormista tellimus" avatakse Sulle tellimuse kinnitamise lehekülg. TanTanist on võimalik tasuda nii külalisena kui ka registreeritud kasutajana. Palun täida nõutud väljad; * Vali kohaletoimetamise võimaluste vahel – Omniva pakiautomaat, Itella SmartPOST pakiautomaat; *Vali sobiv "Makseviis". TanTanis saad tasuda Swedbank’i, SEB või Luminor pangalingi kaudu.
Kontrolli tellimus üle ning vajuta seejärel "Soorita makse";
Sind suunatakse eelnevalt valitud internetipanka, kus saad makse lõplikult sooritada.
NB! Tellimuse kinnitamiseks tuleb kindlasti vajutada pärast maksmist nupule "Tagasi kaupmehe juurde". Vastasel juhul tellimust ei aktiveerita!
Peale makse kinnitamist saadame Sinu e-posti aadressile teate tellimuse kinnitamise kohta. Ongi kõik, oled saanud uue Toote omanikuks!